Budapestrulle..

..Är precis vad jag har bakat nu.Känner mig väldigt duktig.
Misslyckades dock lite,fick inte loss hela från bakplåtspappret så blev bara en halv.Men den äär säkert lika god ändå.
Ska ta och smaka lite snart.Duscha och middag först.

Kanske ska ge mig på att baka en ny imorgon =)

Var och hälsade på Kattis och sötaste lilla Elfon idag oxå.Hur söt som helst.
Väldigt roligt att sitta och surra lite.
Fick följa med på ett möte oxå.Har tydligen kommit någon "ny" smitta.Rätt allvarlig var den tydligen oxå,håller alla tummar och tår för att inte lillskrutten ska få den =)

Nej,ska ta och duscha nu så jag får smaka bakelsen sedan :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Efter jag hade läst ditt inlägg om budapestrullen, så var jag tvungen att göra det jag med, det var riktigt gott. =) Vilket recept använde du? För sett att det finns ju massor av olika recept.

// Emma Sund

2010-06-16 @ 09:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0