Tankar

Sitter och funderar på om jag ska åka till Usa och plugga.Väldigt sugen på det iaf.
Måste göra något med mitt liv,kan ju inte direkt gå på grossen som extra anställd tills jag blir 65.
Kanske dax att man utnyttjar dom kontakter man har.

Just nu funderar jag på att åka dit och läsa kanske 1 eller 2 kurser bara,typ engelska och något till, och sedan jobba som voluteer lite och skapa mer kontakter.

Det liv jag har här är ju inte värt att hålla fast vid.Vist kommer sakna hunden som bara den.Men annars då,vad har jag? Inte mycket.

Pappa har ju lovat att ta lägenheten och Tindra medans jag är borta.Så nu är det väl bara att jobba som en tok och spara pengar..

Måste göra något,blir galen på att gå här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0