Brandvarnare

Yes,nu har även jag en brandvarnare.Hsb var nyss här och skruvade upp en.Gärna en kund från jobbet,och självklart kände han igen mig.Oduschad,osminkad,nyvaken sliten som få alltså...Kul!
Så nu måste jag passa mig så jag inte bränner maten,jobbigt.

Igår var jag iag till Ånge och träffade dom jag köpte lill skrutten av.Väldigt trevligt.Hon kände sig som hemma på en gång :P Hennes mamma kom oxå dit,gick dock inte lika bra.
Men det var kul att få se dom båda i vuxen ålder.Hon hade fått lite från sin mamma (landseer) men tror att det mesta kommer från pappan (sarplaninac).Världens sötaste lilla valp hade dom oxå =) Blir väldigt sugen på en till...

Idag ska jag ner till hudik,Choppas ska på rehab.Ska bli kul att se hur det går.
Kanske svänger in till Jessic på vägen hem på en liten kopp kaffe =)

Nej,ska ta och slänga mig i duschen,ta på mig ansiktet och peruken så jag kan visa mig ute =)


(Fungerar inte att ladda upp bilder,så fixar det senare..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0