Sweet day =)

Började dagen med att Marre ringde och väckte mig vid 9 :/
Åkte iväg till Matfors och hälsade på Jessica och Alva.Hann med att åka spark,sitta i solen och dricka kaffe och lite inne bus med sötungen =)

Fick för mig att jag skulle på hockey,så tjatade lite på Marre och det gick =) Tog bara typ 3 år..Haha
Så ringde till jobbet och bad dom ta ut 2 biljetter.
Åkte mot stan,stannade på Ica och köpte lite lunch.Hem och slängde mig i duschen medans Marre fixade maten.
Sedan var det bara att stressa ut till Timrå,kom några minuter sent så vi hamnade bakom Brynäs klacken :/
Efter första perioden bytte vi till Timrås klack,snacka om adrenalin kick =) Så sweet...Trots att jag hade en armbåge i huvve resten av matchen,men sånt får man ta.Tror Marre tyckte det var rätt kul iaf,första matchen och allt =)

Efter det så åkte vi och hämtade ut biljetterna till bion, I love you Phillip Morris.Skjutsade hem Marre,åkte hem och gick ut med hunden sedan var det bara att åka in till stan igen.
Rätt bra film iaf,lite seg men ändå helt ok.

Nu ska jag väl gå och dejta kudden och snarka ikapp med Choppas för imorgon ska vi till Fränsta och träffa Choppas mamma..

Sleep tight,dream sweet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0